Hantverkare...

När man ber en hantverkare att fixa nånting får man alltid anpassa sig efter deras scheman. Det är även fallet när hyresbolaget ska göra något. Nu ska det installeras bredband och stadsnät i våra lägenheter. Då ska de in i alla lägenheter och lämnar lappar i brevlådan att de kommer gå in med huvudnyckel. Detta kommer ske under imorgon eller fredag. Lappen kom IDAG...! Snacka om dålig framförhållning! Jag avskyr när sånt här händer. Nu måste jag fixa så att de kommer fram till uttaget och sånt. Tänk om jag inte skulle varit hemma idag och sett lappen. Jag ska väl plocka undan och så innan jag går i säng men det är ännu en stressfaktor som jag helst hade sluppit. Jäkla människor!

Är helt tom i bollen just nu. Klev upp tidigt och åkte till skolan och hade kemilektion och lab. Nu ska jag gå i säng eftersom jag ska till skolan i morgon också och ha första lektionen i basmatte 3.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0