Just det...

Nu har jag sökt in till fortsatta studier i höst, snacka om att gå händelserna i förväg. Kanske ska klara mattetentan först...

Den här ordningen blev det:

1. Högsk.ingenjörsutb i byggteknik och design
Kungl. Tekniska högskolan, Haninge

2. Byggingenjör
Chalmers tekniska högskola, Göteborg

3. Högskoleingenjörsprogrammet i byggteknik
Uppsala universitet, Uppsala

4. Högskoleingenjör i byggnadsteknik
Linköpings universitet, Norrköping

5. Byggingenjör
Karlstads universitet, Karlstad

6. Byggnadsingenjör, inriktning arkitektur och miljövetenskap
Högskolan i Gävle, Gävle



Jag vet att våren kommer men som det ser ut enligt ovanstående lista är jag insnöad. Jag räknar med att komma in på KTH och antagligen inte på Chalmers baserat mitt slutbetyg och på föregående års statistik så därför har jag garderat mig. Jag lägger Gävle sist för där är jag garanterad en plats. Notera också att jag INTE tänker flytta norrut, nej, insnöad i den bemärkelsen vill jag inte bli.

Keep your fingers crossed! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja jag tror vi tänkte lika. Fast jag har knappt startat min blogg innan jag glömde bort den:) Måste uppdatera nu:)

2010-03-16 @ 18:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0